”Lumojissa todella osataan laadukkaiden asiantuntijasisältöjen tuotanto. Yhteistyössä olemme saaneet aikaan mittavan määrän unta käsitteleviä upeita tekstiartikkeleita. Tästä oli minulle suuri apu vuonna 2019 julkaistun kirjani Nukkumalla menestykseen kirjoituksessa.”
Henri Tuomilehto
Dosentti, unitutkija
Coronaria Uniklinikka
”Asiantuntevuus, kokonaisvaltaisuus ja asiakaslähtöisyys. Siinä kolme avainsanaa, jotka kuvaavat Lumojia kokemukseni mukaan parhaiten. Olen erittäin tyytyväinen uuteen brändistrategiaani ja verkkosivustooni, ne vastaavat tavoitteitani täydellisesti. Viisi tähteä, suosittelen!”
Samu Tuhkasaari
Kehonkäsittelijä
Tmi Samu Tuhkasaari
”Kokemukseni mukaan Lumojista löytyy vakuuttavaa brändinrakennusosaamista. Lisäksi markkinointia varten toteutetuissa tekstisisällöissä kynää on osattu käyttää värikkäästi ja taitavasti. Pidän erittäin tärkeänä myös sitä, että yhteistyö on aina ollut mutkatonta sekä tuntunut energisoivalta ja innostavalta!”
Nonna Heiskanen
Gynekologi
Nomai Oy
”Mielestäni ammattitaitoisen markkinointiviestinnän suunnittelijan tunnistaa kyvystä omaksua asiakkaan tarpeet sekä rohkeudesta esittää mielipiteitä, opastaa ja ohjata silloin kun se on tarpeellista. Kokemuksesta tiedän, että Lumojista kaikki tämä löytyy.”
Seija Rantonen
Projektipäällikkö
Suomen ympäristökeskus
”Yhteistyö oli sujuvaa, joustavaa, asiantuntevaa ja vaikeaan asiaan paneutuvaa. Erityisesti ilahdutti se, että tiukalla aikataululla kaikki tapahtui sovitusti ja sisältö oli kiireestä huolimatta todella laadukasta. Tunnen, että saimme jopa enemmän kuin tilasimme. Tästä tuli todella hyvä!”
Tiia Ruokosalo
Kehittämiskoordinaattori
A-klinikkasäätiö
”Lumojin tuottamat sisältömarkkinointiartikkelit ovat avanneet verkkosivustokävijöillemme hienosti liiketoimintamme vetovoimatekijöitä sekä asiakkaidemme kokemuksia palvelustamme. Jos etsit liiketoimintasi ymmärtävää markkinointikumppania, voit lopettaa tähän. Lumoji on etsimäsi.”
Marko Hämäläinen
Toimitusjohtaja
PAP Group Oy
”Toteutimme Lumojin luotsaamana mittavan brändiuudistuksen, jonka tuloksena saimme yrityksellemme uuden visuaalisen ja verbaalisen identiteetin. Sloganissamme “Inspired by the Ice Age” on tavoitettu hyvin se, mihin tuotteidemme ylivoimaisuus perustuu. Brändikuvamaailmamme puolestaan takaa meille varman erottuvuuden kilpailukentässämme.”
Samuli Salmela
CEO
Geomachine Oy
”Valitsin Lumojin brändinrakennuskumppanikseni saamieni suositusten perusteella, enkä kadu valintaani. Uusi sloganini, bränditarinani, brändikuvasarjani sekä verkkosivustoni kiteyttävät osuvasti sen, mistä designissani ja palvelussani on kysymys. Jos olet uudistamassa brändistrategiaasi, suosittelen kääntymään Lumojin puoleen.”
Eetu Tingander
Puuseppämestari, designer
Mestaripuuseppä Tingander Oy
”Lumojissa todella osataan laadukkaiden asiantuntijasisältöjen tuotanto. Yhteistyössä olemme saaneet aikaan mittavan määrän unta käsitteleviä upeita tekstiartikkeleita. Tästä oli minulle suuri apu vuonna 2019 julkaistun kirjani Nukkumalla menestykseen kirjoituksessa.”
Henri Tuomilehto
Dosentti, unitutkija
Coronaria Uniklinikka
”Asiantuntevuus, kokonaisvaltaisuus ja asiakaslähtöisyys. Siinä kolme avainsanaa, jotka kuvaavat Lumojia kokemukseni mukaan parhaiten. Olen erittäin tyytyväinen uuteen brändistrategiaani ja verkkosivustooni, ne vastaavat tavoitteitani täydellisesti. Viisi tähteä, suosittelen!”
Samu Tuhkasaari
Kehonkäsittelijä
Tmi Samu Tuhkasaari
”Kokemukseni mukaan Lumojista löytyy vakuuttavaa brändinrakennusosaamista. Lisäksi markkinointia varten toteutetuissa tekstisisällöissä kynää on osattu käyttää värikkäästi ja taitavasti. Pidän erittäin tärkeänä myös sitä, että yhteistyö on aina ollut mutkatonta sekä tuntunut energisoivalta ja innostavalta!”
Nonna Heiskanen
Gynekologi
Nomai Oy
”Mielestäni ammattitaitoisen markkinointiviestinnän suunnittelijan tunnistaa kyvystä omaksua asiakkaan tarpeet sekä rohkeudesta esittää mielipiteitä, opastaa ja ohjata silloin kun se on tarpeellista. Kokemuksesta tiedän, että Lumojista kaikki tämä löytyy.”
Seija Rantonen
Projektipäällikkö
Suomen ympäristökeskus
”Yhteistyö oli sujuvaa, joustavaa, asiantuntevaa ja vaikeaan asiaan paneutuvaa. Erityisesti ilahdutti se, että tiukalla aikataululla kaikki tapahtui sovitusti ja sisältö oli kiireestä huolimatta todella laadukasta. Tunnen, että saimme jopa enemmän kuin tilasimme. Tästä tuli todella hyvä!”
Tiia Ruokosalo
Kehittämiskoordinaattori
A-klinikkasäätiö
”Lumojin tuottamat sisältömarkkinointiartikkelit ovat avanneet verkkosivustokävijöillemme hienosti liiketoimintamme vetovoimatekijöitä sekä asiakkaidemme kokemuksia palvelustamme. Jos etsit liiketoimintasi ymmärtävää markkinointikumppania, voit lopettaa tähän. Lumoji on etsimäsi.”
Marko Hämäläinen
Toimitusjohtaja
PAP Group Oy
”Toteutimme Lumojin luotsaamana mittavan brändiuudistuksen, jonka tuloksena saimme yrityksellemme uuden visuaalisen ja verbaalisen identiteetin. Sloganissamme “Inspired by the Ice Age” on tavoitettu hyvin se, mihin tuotteidemme ylivoimaisuus perustuu. Brändikuvamaailmamme puolestaan takaa meille varman erottuvuuden kilpailukentässämme.”
Samuli Salmela
CEO
Geomachine Oy
”Valitsin Lumojin brändinrakennuskumppanikseni saamieni suositusten perusteella, enkä kadu valintaani. Uusi sloganini, bränditarinani, brändikuvasarjani sekä verkkosivustoni kiteyttävät osuvasti sen, mistä designissani ja palvelussani on kysymys. Jos olet uudistamassa brändistrategiaasi, suosittelen kääntymään Lumojin puoleen.”
Eetu Tingander
Puuseppämestari, designer
Mestaripuuseppä Tingander Oy